Välkomna till Hushålls Assistenten din hjälp på nätet

Här har jag samlat tips och trix för att få ordning i hus och hem.

lördag 12 april 2008

Man sitter av sitt liv.

Som vanligt så har man halkat efter. Har liksom inte ork på vardagarna eller så är det så att man gör att man inte har ork. Man sitter av sitt liv. Och gör i stort sett ingenting. Orkar inte, känner inte för och vill inte! Hittade en intressant blogg. Om hur det kan gå när man inte röjer och håller ordning, man blir sjuk!!! Se själva>>> Börja röja så ser ni en glimt av paradiset.
Nu ska jag ta mig ur soffan där jag suttit av nästan tre timmar redan. Jo jag har haft skoj men det kanske hade vart bra att disponerat tiden annorlunda? Vi ses säkert strax igen.....

:) Le det smittar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nog 17 kommer symtomen (ostädat) efter sjukdomen (i mitt fall ångest och depression), inte före! Men det finns en poäng i att man mår bättre av att hålla ordning, det håller jag med om, oavsett hur stöket började.

Daniel