Välkomna till Hushålls Assistenten din hjälp på nätet

Här har jag samlat tips och trix för att få ordning i hus och hem.

fredag 7 mars 2008

Sidan börjar ta form

Känns gott att ha sin Hushålls Assistent även på nätet, är ju bra när man har glömt den hemma och är på bortaplan.
Idag har jag trixat till en inköpslista där jag tror att jag har fått med det mesta. Jag har gjort den i exel.
Ja sidan http://hushallsassistenten.ylletrasan.com har ju börjat ta form. Mycket kvar ännu att stå i. Här hemma är städeriet i stiltje. Vi har ju fortfarande inte fått våra fönster *suck* så möbler och prylar står fortfarande mitt i vardagsrum och kök! Ja jag har iallafall diskat och gnuggat diskbänken och spisen, resten av ytorna är belamrade med saker som vi flyttat ifrån fönstersektionerna.


Hellre lite i taget, små steg. Än en hel massa och tröttna i förtid. Glöm inte att leva! Le det smittar.

Inga kommentarer: