Välkomna till Hushålls Assistenten din hjälp på nätet

Här har jag samlat tips och trix för att få ordning i hus och hem.

onsdag 19 mars 2008

Klart!?

Fönstrena är på plats och dom har satt upp foder nu oxå men vi har kvar dom skamfilade gamla fönsterbrädorna. I köket hade vi gjort iordning dom men i vardagsrummet så är dom ju vattenskadade…..snickarna har även skadat träet både på fönster och på fönsterbrädor….ser inte snyggt ut men jag orkar inte bry mig mer. Ska fota för dokumenterings skull. Och imorrn ska jag städa igen för dom har ju skitat ner igen och dom gamla fönstrena står kvar ner i anslutning till våran parkering (hoppas att dom inte välter på bilen ) Idag är jag skitatrött…..sliten.


Hellre lite i taget, små steg. Än en hel massa och tröttna i förtid. Glöm inte att leva! Le det smittar.

Inga kommentarer: