Välkomna till Hushålls Assistenten din hjälp på nätet

Här har jag samlat tips och trix för att få ordning i hus och hem.

onsdag 6 februari 2008

Summa summarium

Ja än har vi inte fått våra fönster bytta men jag har iallafall ringt och nu ska dom ev. komma på måndag! Om det inte regnar!! Ja vi får väl se om det blir några fönster i år. Funderar på att börja ställa tillbaka möblerna iallafall.
Nån veckostädning har det inte blivit den här veckan. Får väl ta igen allt en annan dag! Sitter och scrappar lite istället för det är ju redan rörigt :). Ska visa alstren en annan dag. Gjorde en veckomeny i söndags och handlade efter en shoppinglista som jag gjort efter menyn. Det verkar funka bra. Nu ska jag knyta mig och försöka slappna av lite. På återseende!

Hellre lite i taget, små steg. Än en hel massa och tröttna i förtid. Glöm inte att leva! Le det smittar.

Inga kommentarer: